IT'S A MATCH!!!!!!!

Hoi allemaal,

IT'S A MATCH!!!!!
Ik kan nu eindelijk officieel zeggen dat ik naar Nieuw-Zeeland, Wellington ga om te werken als au pair!
In februari volgend jaar ga ik beginnen, dat betekend dat ik nog maar een aantal maanden hier in Nederland ben..
Het gezin waar ik als au pair ga werken bestaat uit een alleenstaande moeder met een dochtertje van 3 jaar en een hond.
De vader van het meisje woont hier in Nederland en heb ik ook ontmoet.
Dat vond ik zelf ook wel erg fijn, omdat ik dan toch een aantal dingen kon vragen over Nieuw-Zeeland en het gezin waarbij ik kom.
De knoop doorhakken vond ik wel erg lastig omdat ik pas in eind januari/begin februari die kant op ga.
Ik heb er onwijs veel zin in en kan niet wachten totdat ik daar ben.
De komende maanden ga ik nog veel werken, dingen regelen voor Nieuw-Zeeland en natuurlijk nog genieten van de tijd die ik met mijn familie en vriendinnen/vrienden heb!

Liefs,
Jitka

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active