Today is the day!

Hoi allemaal,

Vandaag was de dag hoor, ik heb mij eindelijk ingeschreven als au pair!!
Na een tijdje getwijfeld te hebben, heb ik gekozen om naar Nieuw Zeeland te gaan.
Nieuw Zeeland spreekt mij onwijs aan omdat het een prachtig land schijnt te zijn en ik er eigenlijk ook wel altijd heb willen backpacken.
En tja waarom niet het land gaan zien terwijl ik mijn droom als au pair gelijk waarmaak!

Ondanks ik aan de ene kant onwijs zenuwachtig ben kan ik niet wachten totdat ik alles heb geregeld, kennis heb gemaakt met mijn hostfamilie en ik in het vliegtuig zit naar Nieuw Zeeland!
Eerst nog even afwachten op de papieren zodat ik die kan invullen en opsturen!
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Jitka

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active