Update!

Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje niks van mij laten horen aangezien ik druk met school bezig was maaaar...gister was eindelijk de dag!
Na 4 jaar bloed, zweet en tranen mocht ik eindelijk mijn diploma ondertekenen voor Pedagogisch Medewerker!

Laughing

Dit betekend dat ik vandaag eindelijk al mijn papieren kan opsturen om aan de slag te kunnen gaan als Au Pair Expert in Nieuw Zeeland (hopelijk!)
Het was een hoop werk om alles in te vullen, maar ook wel onwijs leuk om de referenties die ik terug kreeg van mijn oppasadressen te lezen!
Eerst ga ik nog even een tijdje aan de slag bij mijn oude stage zodat als ik in Nieuw Zeeland zit ook nog een zakcentje heb.
Smile

Het is nu weer even afwachten totdat ik iets hoor over mijn papieren en ik mijn interview kan gaan doen, zodra ik iets hoor laat ik het jullie weten!

Liefs Jitka

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active