JAAAAAAA!

Lieve allemaal,

Doordat ik nu veel aan het werk ben, heb ik al een tijdje niet meer iets geplaatst sorry!
MAAAAAAAAAR.......
GISTER WAS HET EINDELIJK ZO VER:

IK BEN GEACCEPTEERD DOOR TRAVEL ACTIVE!

Laughing
Laughing
Laughing

Mijn documenten zijn nu verstuurd naar Nieuw-Zeeland en is het even afwachten totdat er een gezin is geïnteresseerd in mij!
Over twee weken moet ik ook naar Venray voor een workshop, om meer geïnformeerd te worden over mijn grote avontuur!
Ik moet nu wel toegeven dat het wel nu echt begint te voelen en ik af en toe ook wel eens denk van waar ben ik aan begonnen?! Maar dat hoort er natuurlijk ook bij!
Het is natuurlijk niet om de hoek dus kan je niet even snel naar huis op en neer, maar ik weet zeker dat het goed komt.
Ik ben al druk aan het bedenken hoe ik mijn afscheidsfeestjes voor mijn familie en voor mijn vrienden wil gaan doen en wat ik allemaal nodig heb voor Nieuw-Zeeland.
Het is dus nog voorlopig even flink sparen en nog lekker genieten nu ik nog in Nederland ben!
Zodra ik mijn workshop heb gehad zal ik weer een nieuwe update plaatsen!
Tot snel!

Liefs Jitka

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active