NU AL?!

Lieve allemaal,

Mijn profiel is nu online in Nieuw-Zeeland, alles was goed gekeurd en nu is het afwachten op een gezin.
Gister kreeg ik onverwachts een mail van Dream Au Pair New Zealand.
Ik had verwacht dat het een mail was van dat al mijn spullen goed zijn gekeurd en dat mijn profiel online was gezet, maar ik kreeg het nieuws dat ze al een gezin voor mij hebben!!
Ik moet toegeven dat ik nog steeds een beetje in shock ben, ik had niet verwacht dat er zo snel een reactie zou zijn aangezien mijn profiel net misschien 1 dag online staat.
Het gaat om een meisje van bijna 3 jaar en een hond.
Ik heb gister een mail terug naar ze gestuurd om contact met ze op te nemen en ook om te gaan skypen met haar.
Ik ben zelf erg benieuwd wat ik kan verwachten.
Wel wacht ik nog even af of er meer reacties komen zodat ik kan kijken met wie ik de beste klik heb.
Eerst nu nog de workshop doen over 2 weken en gewoon rustig afwachten!
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Jitka

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active